OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cellip växer så det knakar! Vi söker DIG som är serviceminded och vill göra kunder nöjda. Cellip AB full täckande telefoni leverantör med både mobiltelefoni och IP-telefoni, där vi är en av Sveriges största operatörer. Vi har små och medelstora företag som målgrupp. Vi sitter hela gänget i trevliga lokaler nära slussen i Stockholm. läs mer på http://www.cellip.com Våra telefoni och växel-lösningar, både för mobil och fast/IP- telefoni, ligger i marknadens yttersta framkant. Vi vill förstärka vår organisation med en person som är ansvarig för leveranser för våra viktigaste kunder. Vi söker nu dig som vill utvecklas i takt med ett växande företag på en växande marknad för IP och mobil telefonitjänster. Du har en utpräglad känsla för att förbättra och utveckla leveransprocesser för att värna om effektivitet som gör kunder nöjda. Som person drivs du av att förbättra och utveckla funktionen. Arbetsuppgifter: . Säkerställa att kunder kommer igång med det som överenskommits med avseende på tjänster, tid och kostnader . Säkerställa löpande uppföljning av kunder tills att kunden godkänt leveransen och därmed överlämnats till support . Arbeta med utveckling av de egna rutinerna för ökad effektivitet och kundnöjdhet i leveransen . Samverka med övriga funktioner, främst sälj och support Du är en person som är/har # driven # vill verkligen ge den bästa kundservicen. # skapar förtroende hos kunder # vill utvecklas # intresse för teknik # ca 4 års erfarenhet från arbetslivet med kundkontakter, projektarbete och leverans. Vi erbjuder: - En attraktiv arbetsplats i en dynamisk och utvecklande miljö - Lön 21 500 - 24 500 - Jobba tillsammans med ett skönt gäng, dela roliga upplevelser - Arbeta med framtidens kommunikation nu! Vi utvärderar ansökningar löpande varför det är viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. http://www.cellip.com/sv/06_about_cellip/index.html
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO Stefan Kolmodin