Leveransansvarig till Happy Boss

Arbetsbeskrivning

Om företaget:

Happy Boss har blivit tilldelade flertalet utmärkelser sedan starten för 10 år sen, Vi har exempelvis blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepeneur of the Year. Happy boss hjälper företag att hitta den bästa lösningen inom IT, dokumenthantering, telefonilösningar, konferensteknik, facilitylösningar som kaffe- och vattenmaskiner och lokalvård, luftrengörare och Rekrytering. Happy Boss har även lagt en ny treårsplan och i den ligger målet att nå 180 miljoner i omsättning. För att nå detta behöver de ha rätt medarbetare med rätt attityd och inställning.

Vi på Happy Boss har lång erfarenhet av att hjälpa företag effektivisera sina kontorslösningar och vi vet vad som verkligen krävs för att kunden ska vara nöjd. Vi är experter på relationsbyggande som vi vet är det allra viktigaste när det gäller att tillgodose våra kunders behov.

Om dig:

Vi söker nu dig som verkligen brinner för service. Du är noggrann och ansvarfull i ditt arbete. Du ställer gärna upp för dina kollegor och är generellt prestigelös. För att trivas i den här rollen är du kommunikativ och riktigt bra på service.

Arbetsuppgifter:

Som leveransansvarig/projektledare för företagets samtliga affärsområden kommer du att ha en mycket viktig roll i företaget och du kommer att vara ansvarig och insatt i företagets alla produktområden samarbetspartners och underleverantörer.

Du kommer att ha ett övergripande ansvar för leveranser och leveransprocesser, men även sköta det dagliga arbetet med att sköta relationer med våra kunder gällande leveranser. En del leveranser är små engångsleveranser och en del är längre projekt som rullas ut över längre perioder.

Du kommer att vara ansvarig för alla beställningar för avtalsorder och större orders samt säkerställa att vi beställer från rätt leverantör gällande pris/prestanda.



Dagliga arbetsuppgifter

- Projektledning av start av tjänster, leveranser och installationer.
- Bokning av installation med kund samt delegering av jobb.
- Daglig kontakt med våra interna serviceresurser.
- Ta fram installationsunderlag med kund.
- Inventeringar
- Uppstartsmöte med säljare och kund
- Uppföljning av leverans och installation med kund samt rapport till säljare


Övrig:

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Frågor kring rollen eller processen kan riktas till Philip.akesson@happyboss.se / 0720713116.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happy Boss
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2021
  • Ansök senast: 24 december 2021

Liknande jobb


Supply Chain Planner

Supply Chain Planner

25 april 2024

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

23 april 2024

23 april 2024