Leveranskoordinator för våra orderprojekt.

Leveranskoordinator för våra orderprojekt.

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning söker vi nu en Leveranskoordinator för orderprojekt. Det här uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta i en modern, internationell och framåtsträvande teknisk miljö.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Avdelningen har som huvudfokus att leverera och koordinera alla materialleveranser över hela världen. Arbetet är omväxlande då man som Leveranskoordinatorn arbetar både med långsiktigt och kortsiktigt planerade leveranser. Dina samarbetspartners blir många både internt, externt och globalt. Arbetet innebär bla att beställa, bevaka och leverera material till våra siter runt om i världen. Gränssnittsarbete med många olika avdelningar inom företaget.

Arbetet kommer till en början vara på kontoret. Möjlighet till hemarbete finns när upplärningen är klar och man har ett godkänt hemma kontor.

Din profil

Att arbeta som Leveranskoordinator är roligt och utmanande som passar en person som är glad och lättsam, driven och envis. De är viktigt att du kan hålla flera bollar i luften och är hungrig på att lära dig. Tålamod är en bra egenskap och att ha lätt att kommunicera över mail, telefon och TEAMS.

Du är en lagspelare och har inga problem med att arbeta över avdelningsgränserna. Du trivs med att ha en koordinerande roll mot många olika gränssnitt. Du är kundorienterad och trivs med att bygga relationer.

Du har:

- Några års erfarenhet av arbete inom logistik och har viss projektledningserfarenhet, alternativt en utbildning inom logistik eller liknande.
- God data- och systemvana.
- Goda kunskaper i Svenska och engelska, i både tal och skrift.
- Det är mycket meriterande om du har goda kunskaper i SAP.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresur.se eller på

073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


19 april 2021

Gruppchefer till Apoteas lager

19 april 2021

Logistics Manager, Sweden

Logistics Manager, Sweden

15 april 2021