Leveransledare / Projektledare till bolag inom IT-lösningar!

Leveransledare / Projektledare till bolag inom IT-lösningar!

Arbetsbeskrivning

Har du en fallenhet för leveranser och vill arbeta med att göra kunder nöjda? Drivs du av att arbeta mot ett tydligt mål, lösa problem och erbjuda kunder bästa service? Då är det här en optimal tjänst för dig!

Vår kund Office Development söker nu efter en Leveransledare/Projektledare! Här får du möjlighet att utveckla dina kunskaper, bidra med din kompetens och samtidigt spendera dina arbetsdagar med deras härliga och framåtsträvande gäng i fräscha lokaler på Gärdet.

Om rollen
Som Leveransledare / Projektledare är du kundens kontaktperson igenom hela leveransen. Du beställer kundutrustning, access och fastighetsnät. Vidare säkerställer du och tidsbokar resurser, interna och externa. Du dokumenterar kundens leveransprogress i vår kunds stödsystem. Du är med slutkunden under hela leveransen för att säkerställa att de har en nöjd kund efter driftsatt tjänst. Som leveransledare hanterar du även delgivning av supportärenden till tekniker. Du kommer att ha många kontaktytor och kommunicera med såväl kunder, partners och kollegor för att driva leveransen.

Är du den vi söker?
Erfarenhet av att arbeta som leveransledare hos en operatör är meriterande. Dock är antalet års erfarenhet inte av största vikt. Framförallt söker vi dig som är riktigt passionerad av att göra kunden nöjd!

- Teknisk bakgrund är ett plus

- Nätkunskap från en operatör är meriterande

- Kunskap inom tele/it är meriterande

Deras arbetssätt präglas av teamwork, ansvar, öppenhet och prestigelöshet. För att trivas i vårt team är det därför viktigt att:

- Du som person är en utåtriktad problemlösare, som känner ägandeskap för leveransen och kundnöjdhet

- Du är stresstålig och noggrann även i pressade situationer

- Du är en lagspelare och arbetar i grupp på ett prestigelöst sätt, alltid villig att hjälpa dina kollegor där det behövs

Om företaget
Office Development är en helhetsleverantör av kontorsteknik. De säljer, installerar samt driver service och support på deras lösningar. De investerar hela tiden i våra anställda till att utvecklas genom utbildning. De vill framåt och dit når man när man satsar på den anställde. Det ska vara roligt att gå till jobbet, hos oss är ledordet stöttning och gemenskap för tillsammans nå framgång. För att det ska vara inspirerande och roligt erbjuder de sin personal: resor, kickoffer, friksvårdsbidrag(4500kr/år), kvartalsfester, rikslunch (1892kr/mån)

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Office Development är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GOAT Accelerate
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 2 november 2023

Liknande jobb


Supply Chain Planner

Supply Chain Planner

25 april 2024

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

Inköp-/Logistik-/Orderkoordinator

23 april 2024

23 april 2024