Leverantörsreskontra för internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Om du är en ekonomiassistent med god erfarenhet inom leverantörsreskontra och har möjligheten att jobba heltid med start omgående eller senast innan sommaren kan detta vara tjänsten för dig.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
I rollen som ekonomiassistent kommer din främsta uppgift vara att ha hand om företagets leverantörsreskontra men även avskrivningar och avstämningar av balanskonton kommer att ingå.

För att passa i rollen är det viktigaste att du har gedigna kunskaper och lång erfarenhet inom leverantörsreskontra. Du förväntas kunna jobba självständigt på ett noggrant och strukturerat sätt. Då ditt jobb innebär mycket internationella kontakter är mycket god engelska ett krav. Goda kunskaper i Excel är också ett krav och tidigare erfarenhet av Jeeves är meriterande.

Mer information och ansökan
Vår kund finns på Lindholmen, du kommer att bli an av fem medarbetare i ekonomiteamet. Teamet har en lättsam stämning och det viktigaste för att vara lämplig för tjänsten är att du som person passar in väl med övriga gruppen. Du kommer att börja som konsult hos oss på SJR men avsikten är att tjänsten efter ett tag ska övergå i anställning hos vår kund.

Låter tjänsten som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Hanna Niklasson på tel. 031- 333 54 73.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Niklasson
+46 31 3335473
Hanna Niklasson
+46 031 3335473
Karin Fors
+46 031 333 54 75
Caroline Karlsson
+46 031 333 54 71
Helena Åhs
+46 031 333 54 85
Sandra Hellström
+46 031 333 54 76
Liina Fagerberg
+46 031 750 33 91
Amanda Karlsson
+46 31-3335488, +46 766471653
Linda Orrö
+46 (0)31 333 54 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Efter överenskommelse
  • Heltid Start omgående
  • Publicerat: 7 maj 2014

Besöksadress

Kungsgatan 48B
None

Postadress

Kungsgatan 48B
Göteborg, 41115

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024