Leverantörsreskontra i internationell miljö

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Nu söker vi för vår kunds räkning en Ekonomiassistent till leverantörsreskontra. Tjänsten är på heltid med start omgående och kommer att sträcka sig minst fyra månader framåt. Vår kund är belägen i Mölndal och är ett industriföretag som är verksamt globalt.

I tjänsten kommer du främst att jobba med företagets leverantörsreskontra men också vara behjälplig för andra förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen.

För att passa i rollen ser vi att du är minst gymnasieekonom med några års erfarenhet inom leverantörsreskontra. Som person är du driven, självgående och kan sätta dig in i arbetet snabbt. Goda kunskaper i Excel och det engelska språket krävs och tidigare erfarenhet av SAP är meriterande.

Låter tjänsten som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Niklasson på tel. 031- 333 54 73.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. 

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund

Tomas Vinnersten

Sebastian Anderson

Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • efter överenskommelse
  • Tidsbegränsad
  • Publicerat: 15 oktober 2013

Besöksadress

Kungsgatan 48B
GÖTEBORG

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024