OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Lindorff Group AB är ledande i Norden, och ett av de världsledande, inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsätter 4 000 miljoner kronor och har 2 000 anställda i 11 länder. Lindorff Sverige AB omsätter 800 miljoner kronor och har 400 anställda. Lindorff Customer Services AB hanterar nordisk kundtjänst åt välkända företag inom våra affärsområden Telecom/Utility och Retail. Inom vårt tekniska affärsområde samarbetar vi med ledande leverantörer av mobiltelefoner, skrivare, faxar och GPS-navigatorer. Kontoret är beläget i Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och moderna lokaler. I Linköping är vi för närvarande ca 120 anställda. Välkommen att läsa mer på www.lindorff.se. Nu söker vi 2 st litauiska tekniska supportagenter Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna innebär att ge teknisk support på litauiska, via inkommande telefonsamtal, för en av de ledande leverantörerna av mobiltelefoner. Det förekommer även hantering av mail och reklammationer via fax och brev. All kommunikation mot kund sker på litauiska. Kvalifikationer och förutsättningar Litauiska flytande i tal och skrift Telefonvana Goda kunskaper i engelska Erfarenhet från teknisk kundtjänst är meriterande Som person är du Gediget tekniskt intresserad Serviceminded Noggrann Stresstålig Du klarar av att ge bästa möjliga service till kunden samtidigt som du arbetar på ett effektivt och smidigt sätt! Du är bra på att förstå och göra dig förstådd! Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt Utbildning Gymnasium eller motsvarande