OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ordningssinne, serviceminded & duktig på affärssystem?
Då är du välkommen till Blomsterbergs Möbler och vårt möbellager! Vi behöver någon som kan administrera inkommande och utgående gods, ringa ut alla leveranser, sköta vår reklamationshantering och vara ansvarig för ordning och reda på vårt möbellager.
Du ska vara en del i vår kvalitetssatsning med att lyfta vårt lager och leveranser till en högre nivå där vi ger kunden det kunden förtjänar, dvs. bästa service och bästa hantering vad gäller reklamationer, montering, hemkörning - kunden är vår viktigaste tillgång!
Vi är intresserad av dig som besitter följande egenskaper:
· Ordningssinne
· Van att arbeta i affärssystemen Pyramid & Visma
· Stresstålig
· Du ska vara service minded - Kunden är vår viktigaste tillgång
· Är du händig är det ett plus
· Goda ledaregenskaper
Var en god arbetskamrat
· Kunna börja arbeta omgående
· Svenska flytande i tal och skrift
Tjänsten är en 100% tjänst och arbetstiderna är vardagar 8-17. Arbetsplatsen är på vårt möbellager i Eslöv cirka 900 meter från Eslövs station
Vi följer handels avtal.
Skicka ett mail till oss! Är du intressant svarar vi omgående och tar in dig på en snabb intervju. Vi kommer att ha valt någon senast 10/1 har du inte fått svar innan dess är arbetet tillsatt.
Mvh
Blomsterbergs Möbler med Personal
#jobbjustnu