Logistikadministratör

Arbetsbeskrivning

 
Dina arbetsuppgifter 
Som logistikadministratör kommer du att arbeta med speditions- och logistikfrågor. Inom företaget finns olika grupper uppdelade efter geografisk inriktning över hela världen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, boka och rutinsäkra det logistiska flödet. Arbetet innebär bokning av transporter och daglig övervakning av leveratörer, hantera avvikelser och administrera transportflödet.

 

Din bakgrund 
Du har antingen akademisk examen inom logistik eller motsvarande alternativt ett par års erfarenhet inom området.
Erfarenhet som speditör eller motsvarande är meriterande.
Du har mycket goda kunskaper i engelska, i såväl tal som i skrift samt helst erfarenhet från arbete inom en internationell koncern.

Dina egenskaper
Du är noga med detaljer och har ett gott siffersinne.
Du är service minded och kommunikativ.
Som person är du driven med har lätt för att samerbeta i grupp.

Vi arbetar med löpande urval för tjänsten men ser gärna din ansökan så snart som möjligt.

 

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Emilie Hedman på tel 0729 - 88 98 27.

 

Vi ser fram emot din ansökan!


Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 2 oktober 2013

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023