Logistikadministratör (sommarjobb)

Logistikadministratör (sommarjobb)

Arbetsbeskrivning

Logistikadministratör (Sommarjobb)

För kunds räkning söker vi nu en sommarjobbare till den administrativa gruppen. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco som är beräknat att pågå veckorna 22-31

Om tjänsten
Den här tjänsten är på ett företag i Västerås som hanterar avfall. Ditt jobb är att ta emot chaufförer, väga deras fordon och gods, rapportera och administrera detta i system. För vissa transporter krävs dokumentation och du ser till att både ta emot och lämna ut detta. Du har ett eget skrivbord men mycket tid kommer att vara i produktionen och verksamheten. Den personen som snabbt kommer in i jobbet kan även få andra arbetsuppgifter.

I din roll som logistikadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Mottagande av chaufförer
- Rapportering och administration

Om dig
Du är en noggrann medarbetare som inte låter något trilla mellan stolarna. Inte bara är du noggrann, du är också en person som gillar kontakten med nya människor. Med din noggrannhet och sociala nyfikenhet kommer chaufförerna och kunderna att både känna sig välkomna och smidigt hanterade.

Viktigt för tjänsten är:
- Du ska kunna jobba hela perioden 22-31 (inga längre ledigheter)

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 40 orter och har 4000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Daniel Bejersten via daniel.bejersten@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt via telefon: 08-598 980 10

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


8 maj 2024

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

Office Administrator – Konsultuppdrag 50%

8 maj 2024