OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lagerhaus är en butikskedja inom inredningsbranschen som sedan hösten 2004 ingår i Åhlénskoncernen. Vi befinner oss i en kraftig expansionsfas och planerar att gå från dagens 17 butiker till ett 40-tal inom några år.
Till vårt kontor som är beläget i centrala Göteborg söker vi nu en logistikassistent med goda datakunskaper
Beskrivning av arbetsuppgifter:
- Uppdatering av databasen vad gäller artiklar, priser, inleveranser, rabatterbjudanden men även med övriga dagliga rutiner förekommande på en logistik och inköpsavdelning.
- Kommunicera ut till våra butiker vad de kommer att få för varor
- Ta fram rapporter i affärssystemet Navision.
- Registrering av inventeringsresultat
Du har:
- goda kunskaper i Excel och Word
- kontorsvana
Det är meriterande om du:
- har erfarenhet av affärssystemet Navision
Viktiga egenskaper hos personen vi söker:
- Framåt och självständig
- Strukturerad
- Effektiv
- Noggrann
- Lätt för att lära
- Positiv