Logistikassistent i Stockholm

Logistikassistent i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en erfaren logistikassistent som kan arbeta heltid under v.29 till och med v.39 i Solna där du kommer att packa upp, inventera och fylla på artiklar i förråd och depåer samt stötta inköp. I rollen som logistikassistent kommer du arbeta inom branschen Bioteknik, Kemikalier och Farmakologi. Har du baskunskaper i Excel och vill få möjlighet att vässa dina erfarenheter inom logistik i en spännande bransch kan denna roll vara perfekt för dig. Sök tjänsten redan idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Exempel på arbetsuppgifter i rollen som logistikassistent:
Packa upp, inventera och fylla på artiklar i förråd och depåer.
Stöttning av inköp i systemet Ibuy
Arbete i Excel
Inventeringar och lagerkontroll


Arbetstider
Heltid under perioden v.29 till och med v.39 med möjlighet till förlängning. Kontorstid 8.00-16.30 men arbetstiderna 11.00 - 20.00 kan eventuellt förekomma. På plats i Solna.

Kvalifikationer
Det här behöver du:
Några års erfarenhet från en liknande roll som logistikassistent
Gymnasieutbildning
Grundläggande kunskaper i Excel.
Kunna arbeta heltid hela perioden mellan v. 29 till och med v.39


I rollen kommer du att få en veckas upplärning vid uppstart för att sätta dig in i rollen och verksamheten.  För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-06-14, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Går du vidare i processen kommer vi göra bakgrundskontroll.


För information: Ronja Romano

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2021
  • Ansök senast: 14 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023