Logistikchef

Logistikchef

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och ansvarstagande individ för rollen som Logistikchef på vår bas i Kauppinen. Detta är en tillfällig position som sträcker sig över 7 veckor, från den 5:e februari till den 22:e mars, finns även möjlighet att starta tidigare. Som Logistikchef kommer du att vara en nyckelperson i att säkerställa en smidig hantering av logistiska processer och stödja vårt team av ingenjörer samt platschefen.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Placeringsort: Kauppinen
Vill du veta mer?
Ansvarig konsultschef för tjänsten är Sandra Enbom du når henne via sandra.enbom@randstad.se. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Sandra på 076 866 47 58.
Välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
Förmåga att kommunicera flytande på engelska.
Teamplayer med god samarbetsförmåga.

Meriterande:
Förmåga att kommunicera på franska.


Kvalifikationer
Leveranshantering: Övervaka och koordinera leveranser av bilar till vår bas i Kauppinen. Säkerställ att processen är effektiv och att leveranserna anländer i tid.
Teamvälkomnande: Välkomna och stöd det ingenjörsteam som arbetar på platsen. Ge nödvändig support, inklusive att tillhandahålla åtkomstbrickor och andra resurser som behövs för att underlätta deras arbete.
Allmän support: Assistera platschefen och ingenjörerna med diverse uppgifter för att säkerställa en smidig arbetsmiljö och effektivitet på platsen.

Vi betonar vikten av att hitta rätt person för denna roll. Man bör vara engagerad, självgående och ha förmågan att hantera och lösa logistiska utmaningar på ett effektivt sätt. . Du trivs i en roll där du får ta ansvar och lösa problem och du har ett gott omdöme samt trygghet i ditt ledarskap.

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2024
  • Ansök senast: 2 februari 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Teamleader för flygspeditörer

Teamleader för flygspeditörer

15 september 2022