Löne- och personaladministratör 75%

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en löne- och personaladministratör för fast anställning på 75%. Du kommer att ansvara för det löneadministrativa arbetet på ett stort företag samt personaladministation såsom sjukfrånvaro, introduktion av nyanställda, passagesystem etc. Ansvar för årsavstämning, kontrolluppgifter och redovisning till Skatteverket, FORA mfl. Krav: Gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning samt vana av kollektivlöner. företrädesvis från ett tillverkningsföretag. Flerårig erfarenhet av liknande arbete med främst kollektivlöner Goda datakunskaper och förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. Vi ser gärna att du är initiativrik och lätt för att lära samt att du är mycket noggrann och med hög integritet.

Sammanfattning

Liknande jobb


Löneadministratör

20 augusti 2010

Löneadministratör

23 augusti 2010

Löneadministratör med goda IT kunskaper

28 april 2010