Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Kompetens: - Kunskap i Office-paketet - God datorvana - Strukturerad, noggrann, ordningsam och självgående - Flexibel och kunna ha många bollar i luften - Erfarenhet av att ha arbetat i lönesystemet Agda, har du erfarenhet av fler system är det meriterande Vad erbjuder Adecco?Vi erbjuder alltid en 6 månaders provanställning, garanterad månadslön och en plan för din långsiktiga utveckling hos oss.Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar på olika uppdrag som matchar din kompetens.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag. För att arbeta som konsult på Adecco bör du vara positiv, flexibel, ansvarstagande och intresserad av att arbeta med olika företag. Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden!Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Helsingborg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 augusti 2008
  • Ansök senast: 22 augusti 2008

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024