Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Argolis AB administrerar personlig assistans till personer med en funktionsnedsättning enligt Lagen om assistansersättning (LASS) eller Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS).


Beskrivning av arbetsuppgifter:

Huvudarbetsuppgifterna kommer att bestå av att administrera timlöner för kollektivanställda. Man kommer också att fakturera assistansersättning och sjukfrånvarokostnader.

Beskrivning av kvalifikationer:

Yrkesmässigt vill vi att Du har dokumenterad erfarenhet av löneadministration. Viktig personlig egenskap är att Du är "serviceminded", har ordningssinne, kan hantera flera saker samtidigt samt klarar av ett högt tempo periodvis.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Argolis AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 december 2010
  • Ansök senast: 7 januari 2011

Liknande jobb


Löneadministratör

20 augusti 2010

Löneadministratör

23 augusti 2010

Löneadministratör med goda IT kunskaper

28 april 2010