OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A&O Ansvar och Omsorg AB är ett vårdföretag som drivit äldreomsorg sedan 1993 och som idag har cirka 600 medarbetare i Östergötland, Södermanland, Uppsala och Stockholms län
Vi expanderar och behöver därför utöka administrationen med en till löneadministratör på huvudkontoret i Norrköping. I dagsläget arbetar tre löneadministratörer med löner - cirka 900 löner/månad. I tjänsten ingår ett totalt ansvar för löner med arbetsuppgifter såsom löneberäkning, utfärdande av arbetsintyg, rapportering till Collectum, kontakter med Försäkringskassan, samt andra vanligt förekommande administrativa uppgifter och kontorsgöromål. Tjänsten innebär mycket support och kontakt med våra verksamheter.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som:
- Har minst 5 års väl dokumenterad erfarenhet i en roll som
löneadministratör
- Är gymnasieekonom eller har motsvarande utbildning
- Har erfarenhet av kollektivavtal
För att lyckas i rollen som löneadministratör krävs en hög serviceanda, integritet och effektivitet. Du är noggrann, flexibel och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Vi värdesätter att du har en god samarbetsförmåga och är prestigelös. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tidigare erfarenhet av HogiaLön är en merit.
Arbetstid/Varaktighet:
Heltid. Tillträde snarast.
Arbetsplats: Norrköping
Anställningsform: Tills vidare
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk
Kontaktperson:
Alexandra Schmidt, 011-180605, Administrativ Chef
Ansökan
Sista ansökningsdag 150316
Ange referensnummer: Löneadministratör
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@ansvarochomsorg.se
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Sakarias Mårdh
011-180 100
Verksamhetssamordnare Johan Egelius
070-604 10 27
Administrativ chef Alexandra Schmidt
011-180 605
VD Sakarias Mårdh
011-180 131