OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av kvalificerat löneadministrativt arbete. En ytterligare förutsättning för att hantera lönerna till våra ca 3000 anställda är att du har god kännedom och erfarenhet om skatteregler, arbetsrätt, LAS, försäkrings- och pensionsavtal. Arbetet innebär mycket kontakt med anställda, restaurangchefer samt deras regionchefer. Arbetsplatsen är belägen på huvudkontoret i Solna. Vi arbetar med lönesystemet Personec L. Din utbildning och erfarenhet Du har gymnasieutbildning. Har du arbetat med lönesystemet Personec L är det en fördel. Du bör även ha mycket goda kunskaper i MS Office (excel). Du själv Som person ser du kundfokus och service som en viktig del i arbetet. Du är noggrann, självständig och ansvarskännande. Du blir en del i ett positivt engagerat team som utgår ifrån att du också har teamspirit och är en person som trivs i samarbete med andra. Din samarbetsförmåga är god.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39