Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Placering: Vård och omsorgsförvaltningen, administration. Arbetsuppgifter: Löneadministration. Största delen är lönebearbetning och utbetalning av löner men även andra arbetsuppgifter ingår. Arbetet innebär mycket kontakter med verksamhetsföreträdare och anställda. Kvalifikationer: Du ska ha erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och bör ha arbetat med löner tidigare. Du ska ha ett positivt förhållningssätt, vara noggrann, flexibel, ha lätt för att samarbeta och ha god serviceförmåga. Lämplig utbildning är gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan märkt med ref nr och övriga handlingar samt löneanspråk. I Lunds kommun vill vi ha mångfald i arbetslivet. Vi välkomnar sökande med olika etniska bakgrunder.

Sammanfattning

Liknande jobb


2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010