OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är ett av företagen i Olivia som erbjuder funktionshindrade hjälp att administrera sin personliga assistans.Idag finns vi på ett 10-tal platser i landet och vi utvecklar hela tiden nya program och kvaliteter. Olivia Vård och omsorg är ytterligare ett företag i Olivia som bedriver hemtjänst, ledsagning och avlösarservice i Stockholm med omnejd som för närvarande har ca 140 medarbetare Expansionen i båda företagen är mycket snabb och vi behöver förstärkning på lönesidan.Huvudkontoret finns i Solna men Olivias lönekontor är beläget i Hallstahammar.Vi behöver en erfaren löneadministratör på heltid omgående.Kvalifikationer: Minst 3 års erfarenhet av lönearbete, kan tolka avtal, har kunskap om lagar och har stor datavana.Meriterande är om Du arbetat med löner inom branschen. Lönerna körs i HogiaLön Plus.Viktigt är att Du är stresstålig och att Du kan vara flexibel med arbetstider eftersom det är högtryck under vissa perioder i månaden. Som person bör Du vara noggrann, kunna arbeta i grupp och vara serviceinriktad.