Löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker för kommande uppdrag löneadministratör till ett expansivt företag mitt i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för lönehanteringen för ca:300 löner. Redovisning av skatter, beräkning av semester, avstämningar samt vara behjälplig med underlag inför lönerevisioner. [ Vi söker dig som arbetat som kvalificerad[löneadministratör i minst ett par år. Du har avslutad gymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi eller motsvarande. Du har goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel och gärna kunskaper i Hogia.[[ Du är ansvarsfull, noggrann, kompetent och har förmågan att arbeta effektivt mot satta deadlines. Känner du igen dig i ovanstående? Skicka in din ansökan redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 13 augusti 2008
  • Ansök senast: 12 september 2008

Liknande jobb


Löneadministratör

20 augusti 2010

Löneadministratör

23 augusti 2010

Löneadministratör med goda IT kunskaper

28 april 2010