OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Då vår medarbetare går i pension till jul, söker vi dig som vill arbeta med att utveckla vår löneadministration och som även vill arbeta med personalfrågor.
Du trivs i en miljö med mycket kontakter och där du tillsammans med kollega hanterar hela löneprocessen för ca 200 anställda och ger stöd och service till medarbetare.
Dina arbetsuppgifter kommer utöver löneprocessen även att innefatta:
- Hantering av tidrapporter och scheman
- Administration kring semester, sjukdom och föräldraledighet
- Hantering av utlägg, reseräkningar och traktamenten
- Administration gällande anställningsavtal, arbetsgivarintyg, pensioner och försäkringar
-Kontakt med myndigheter och statistikrapportering
-Ansvar för introduktion och stötta personalchef i personalrelaterade frågor.
Formell kompetens
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av arbete som löneadministratör i medelstort företag.
Du är van användare av ett lönesystem och har mycket god datavana och kunskaper i Officepaketet och då särskilt Excel.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Som person är du noggrann, strukturerad och serviceinriktad.
För mer information kan du kontakta HR-Manager Susanne Lignell på telefonnummer 0370-339552.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Inger Elmståhl
0370-339597
073-2708513
Produktionschef Stefan Strömstedt
0370-339554