Löneadministratör med erfarenhet av Hogia eller Agda

Arbetsbeskrivning

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
Till en av våra kunder söker vi nu en erfaren löneadministratör. Kunden är ett outsourcingföretag inom lön, med kontor beläget i Stadshagen. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och ska tillsättas omgående.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.


Arbetsuppgifter:
Som löneadministratör har du ansvar för hela lönekedjan i Hogia Lön Plus alternativt Agda Lön. Du sköter allt från tidrapportering till betalning. Du kommer ingå i ett team av andra konsulter och ha egna kunder.

Din bakgrund:
Det är ett krav att du arbetat minst 3 år med löneadministration och är van att arbeta självständigt med hela processen. Det är även ett krav att du har flerårig erfarenhet av att arbeta i Hogia Lön Plus alternativt Agda Lön.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024