Löneadministratör med Heroma kompetens

Arbetsbeskrivning

Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom rekrytering och bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har mer än 25 års erfarenhet.Vi är pionjärerna inom svensk bemanning och rekrytering och med grund i en stark småföretagaranda och entreprenörskap löser vi varje uppkommen beställning.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. [ Vi söker nu en erfaren löneadministratör för uppdrag hos en av våra trevliga kunder i södra Stockholm.Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt och den är på heltid. Arbetsuppgifterna består av löpande löneredovisning med allt vad det innebär. Du ska ha goda kunskaper i svenska och engelska, vara hjälpsam och pedagogisk samt ha erfarenhet av löne-, och personalsystemet Heroma.Det är viktigt att du är självgående, stresstålig och socialt utåtriktad. Du har relevant eftergymnasial utbildning.Du som söker har minst ett par års erfarenhet med goda referenser samt erfarenhet och goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Excel. Vi intervjuar personer med rätt kompetens löpande tills tjänsten är tillsatt. Endast fullständig ansökan beaktas med ett CV och ett personligt brev bifogat. Märk Din ansökan med refensnr: "6129, Löneadministratör" Välkommen med Din ansökan! Bemannia - Rätt Person Direkt

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 18 december 2010
  • Ansök senast: 16 februari 2011

Besöksadress

Sveavägen 155
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11346

Liknande jobb


Löneadministratör

20 augusti 2010

Löneadministratör

23 augusti 2010

Löneadministratör med goda IT kunskaper

28 april 2010