Löneadministratör med kunskaper i Hogia

Arbetsbeskrivning

LÖNEADMINISTRATÖR TILL HUVUDKONTOR INOM DETALJHANDELN SÖKES FÖR START OMGÅENDE Företaget: Vår kund är ett företag inom detaljhandeln med huvudkontor i centrala Stockholm. Uppdragsperiod: 2 månader, start omgående Arbetstider: Heltid, kl 08.00-17.00, 1 timmes lunch Krav på person Kompetens: Du har arbetat i Hogia lönesystem och har också tidigare erfarenhet som löneadministratör, då Du skall ha jobbat med lönerevision och semesterårsskifte.Du har kunskap om avtal inom detaljhandel samt kännedom om Handels villkor.Personlighet: Du är strukturerad, självgående och har lätt för att arbeta i grupp. Intresserad?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brain Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 mars 2006
  • Ansök senast: 15 april 2006

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006