OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en personal- och löneadministratör med redovisningskunskaper. Utöver personal- och lönehandläggning består arbetsuppgifterna även av budget- och bokslutsarbete, löpande bokföring (leverantörsreskontra, betalningar, avstämningar etc) och andra ekonomiska och uppgifter. Vi ställer krav på en dokumenterad ekonomiutbildning från högskola alternativt yrkeshögskola samt minst 5 års arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med såväl personal och lön som redovisning i ett medelstort företag. Ett stort intresse för och kunskaper om personalfrågor är värdefullt för att kunna vara ett gott stöd till organisationens medarbetare. Du skall vara analytisk och noggrann samt ha förmågan att arbeta självständigt med många bollar i luften. Du skall även vara en van användare av Officepaketet och behärska engelska i tal och skrift. Tyska språkkunskaper ser vi som meriterande. Du kommer att få arbeta i ett expansivt företag med stora möjligheter till utveckling.