OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en löneadministratör för en rekrytering till ett företag i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av bemanning på företagets löneavdelning. Du kommer att administrera företagets 250 löner (hela löneprossen) allt från inrapportering till utbetalningar. Företaget jobbar i löneprogrammet Agda. Kvalifikationer: vi ser gärna att du har gymnasieexsamen samt erfarenhet av lönehantering. utbildning inom lön är en merit. Det är meriterande om du har jobbat på en ekonomiavdelning eller löneavdelning tidigare. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.