LÖNEADMINISTRATÖR SKÖVDE

LÖNEADMINISTRATÖR SKÖVDE

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta tillsammans med oss - ett entusiastiskt team och i en verksamhet som gör skillnad?
FMF Assistans söker nu efter en erfaren kompetent löneadministratör.
Tjänsten är placerad i Skövde men resor till företagets huvudkontor och kollegorna i Örebro förekommer.
Vi söker dig som vill och kan arbeta självständigt men också i samarbete med kollegor och ledning. Vi ser gärna att du vill arbeta med utveckling och förbättring. Har du också förmågan att se möjligheter i stället för problem kommer du passa perfekt här hos oss. Att du har egenskaper som ansvarfull och noggrann tar vi för givet. Vi önskar att du har utbildning inom ekonomisk redovisning eller motsvarande som vi finner relevant för tjänsten. Har du dessutom några års erfarenhet av administration/löneadministration och är trygg i dessa processer är det en stor fördel. Du ska också känna dig trygg i kontakten med kunder, kollegor och du har ett enkelt, naturligt och varmt bemötande.


Löneadministratörens roll och erfarenhet
För oss är det viktigt att du är en lagspelare med stort kundfokus och att du är förtroendegivande.
För att lyckas i rollen är du en kompentent trygg och stabil person med ett strukturerat arbetssätt som också har förmågan att bygga goda relationer genom ett genuint intresse för människor.
Du arbetar aktivt med administration för våra kunders assistans, följer rutiner och processer för löneutbetalning till våra 1400 assistenter.
Vi tror att du:
· Är van att arbeta i ett högt tempo
· Har mycket god förståelse för ett företags administrativa process
· Har en varm empatisk och förstående sida.
· Har förmåga att ta egna beslut


Utbildning
Gymnasial utbildning – Företagsekonomi, handel och administration


Arbetslivserfarenhet
Löneadministratör, 1–2 års erfarenhet


Om tjänsten
75–100 %
Tillträde: omgående


Lön, ersättning och förmåner
Enligt överenskommelse samt kollektivavtal.


Om anställningsvillkoren
Vi har kollektivavtal samt erbjuder Friskvård.


Önskan:
Vi erbjuder dig ett roligt och spännande arbete tillsammans med kompetenta och trevliga medarbetare. Är du rätt person, skicka in ett CV, referenser samt personligt brev via mail till:
Kontaktperson
Verksamhetschef: Kristina Wetterstrand
E-post: rekrytering.kristina@fmfassistans.se.


Övrigt
Arbetsplats
FMF Assistans
Vasagatan 30 Skövde
Om oss
FMF Assistans står för familj med funktionshinder. Vi erbjuder personlig assistans till vuxna och barn med funktionsnedsättningar. Företaget grundades 2009. FMF Assistans organisation består av personer med mångårig erfarenhet och bred kunskap inom lagområdena LSS/SFB. Företaget värderingar grundas på kvalitet, service och trygghet. Vidare har företaget en stark tilltro till människors lika värde och erbjuder en skräddarsydd assistans efter brukarens önskemål. FMF Assistans har en stark utveckling i Sverige och behöver nu utöka sin verksamhet för att möta efterfrågan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Benjamin Isasson

Kundansvarig Gabriel Guner
019-6090420 070-9562397
Verksamhetsansvarig Malin Wernersson
019-6090420 076-1753015
Verksamhetsansvarig Malin Wernersson
019-6090420 076-1753015
Benjamin Isasson

Benjamin Isasson

Kontaktperson Anders Båth
0703932468
Gabriel Guner

Gabriel Guner
019-6090420 070-9562397
Benjamin Isasson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FMF ASSISTANS AB Örebro
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Besöksadress

Rörvägen 1
Örebro

Postadress

None
Örebro, 70227

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024