Löneadministratör sökes

Löneadministratör sökes

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu efter en löneadministratör som vill arbeta tillsammans med ett härligt och drivet gäng på Humanas Örebrokontor.


Om tjänsten

Som löneadministratör hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. I tjänsten ingår daglig kontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter där du hjälper till att svara på frågor gällande löner, tidrapporter och omkostnader. Övriga förekommande arbetsuppgifter är hantering av:  

- Tidrapporter

- Löneregistrering

- Traktamenten och utlägg

- Förmånsbeskattning


Löneavdelningen består av ca 25 medarbetare, en lönechef samt en gruppchef. Det är en arbetsgrupp med god sammanhållning där vi trivs tillsammans, har kul på jobbet och hjälps åt för att leverera på en hög nivå. Vi arbetar dagligen i datasystemen Agresso, Fast, MyHumana och Easit.


Vem är du?

Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord - glädje, engagemang och ansvar och som har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt. Har du tidigare arbetat som löneadministratör eller har erfarenhet av Agresso är det meriterande. Vi ser gärna att du har någon form av akademisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp.


För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.


Vi erbjuder

Vi erbjuder ett omväxlande jobb på vår löneavdelning där du får vara med och bidra till att vår service är tillfredställande för våra kunder och medarbetare. Hos oss får du möjlighet att delta i utvecklingsprojekt, förbättringsarbete och det erbjuds löpande kompetensutveckling. På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur – vi har 16 000 talangfulla medarbetare. Vi tror på att ge våra medarbetare eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar.

Vill du veta mer om vad som händer hos oss på Humana så kan du läsa på vår hemsida www.humana.se. Tveka inte att kontakta oss om du har frågor eller funderingar. 


Vad händer nu?

Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och med önskat tillträde så snart det är möjligt. Arbete heltid, dagtid, måndag till fredag. Placeringsort Örebro. Sista ansökningsdag är den 15 november 2023. Vi hanterar ansökningar löpande så vänta inte med att skicka din ansökan.


Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 15 november 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024