Löneadministratör sökes till Ambra!

Löneadministratör sökes till Ambra!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och initiativtagande person som trivs att arbeta administrativt? Vill du få chansen att lära dig lönehantering på ett litet och familjärt företag? Då kanske det är dig vi söker!

Ambra är experter på ventilation, ventilationsservice, industri, plast och projekt. Att arbeta på Ambra innebär möjligheten att vara med på en spännande resa. Ambra ingår i Treac-koncernen, ett norrländskt investmentbolag som fokuserar på att skapa långsiktig värdeutveckling och ekonomisk lönsamhet i tillverkande bolag och dess serviceindustri. Moderbolaget fokuserar främst på bolag med säte i Norr-eller Västerbotten. Treac är också noga med att Ambra och övriga dotterbolag präglas av ett stort mått av självständig styrning och utveckling. Med en trygg och långsiktig ägare kan Ambra lägga fullt fokus på att bli en självklar partner inom deras fem kompetensområden.

Ambra söker nu en löneadministratör som kommer arbeta med löpande lönehantering på bolaget. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

• Löpande lönehantering
• Personalfrågor
• Arbetsmiljöfrågor
• Tillämpning och tolkning av Byggföretagens kollektivavtal
• Posthantering
• Telefonväxel
• Viss systemadministration

Du har goda möjligheter till utveckling inom ekonomiadministration eller andra ansvarsområden. För denna tjänst är det aktuellt att arbeta på något av våra kontor i Skellefteå, Piteå eller Luleå.

Din profil
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration, meriterande är om du tidigare arbetat med lön men inget krav. Har du även tidigare erfarenhet av ventilationsbranschen eller Byggföretagens kollektivavtal är det starkt meriterande. Att du har goda kunskaper inom Officepaketet ser vi som en självklarhet.

Som person är du motiverad och har en god förmåga att ta initiativ. Du trivs att arbeta tillsammans med andra och du utför ditt arbete med ett systematiskt tillvägagångssätt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting, vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Veronica Nylund via e-post: veronica.nylund@studentconsulting.com. I den här rekryteringen rekryterar vi löpande och kommer tillsätta tjänsten så snart vi har hittat rätt kandidat, tveka därför inte utan ansök redan idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024