Löneadministratör sökes till välkänd myndighet i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Är du en effektiv löneadministratör med tidigare erfarenhet som söker nya utmaningar? Då kanske det är just dig som vi på Bemannia letar efter. Vi har ett spännande uppdrag hos vår kund, en välkänd myndighet i Norrköping. Uppdraget beräknas starta inom kort och pågå i ca 3-6 månader framöver beroende på omfattningen av deras behov. Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Vad vi erbjuder dig:

- En meriterande anställning som ger dig bred erfarenhet och fördjupar dina ekonomikunskaper.
- En anställning perfekt för dig som är i början av din karriär, alternativt för dig som vill utvecklas vidare.
- Du ingår i ett team med härliga och kompetenta medarbetare.
- En engagerad och stöttande konsultchef.

Är du den löneadministratör vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter:
I rollen kommer du att bearbeta och kontrollera löneunderlag samt ta fram olika rapporter och statistik. Du kommer även att redovisa skatter och arbetsgivaravgifter. I arbetsuppgifterna ingår även att sammanställa tid- och frånvarorapporter samt övriga administrativ arbetsuppgifter.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasium eller likvärdig utbildning.
- Utbildning inom aktuellt område.
- Tidigare erfarenhet av rollen som löneadministratör alternativt en liknande roll med lönehantering.
- Erfarenhet av statlig verksamhet är meriterande.
- Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift.
- Goda datorkunskaper i lönesystem.

Dina personliga egenskaper:
Som person är du ansvarstagande och med en god administrativ kompetens. Du är också noggrann och självgående i ditt arbete där du tycker om att engagera dig. Vidare är det viktigt att du i denna roll har struktur, ordning och reda med ett professionellt agerande. Samtidigt är det viktigt att du är lyhörd och har god samarbetsförmåga med kollegor.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Löneadministratör Norrköping"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 24 februari 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024