OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedol erbjuder i sina egna butiker ett brett järnhandelsortiment till konkurrenskraftiga priser inom el/elektronik, verktyg, yrkeskläder/skyddsutrustning, fordonstillbehör och förbrukningsvaror.Swedol har i varje butik en hydraulikavdelning där vi monterar hydraulslang.Vi är en komplett leverantör med hög servicenivå, exemplarisk lagerhållning och effektiva leveranser till proffsen inom bygg-, entreprenad-, åkeri- och industrisektorn - och andra - som väljer proffskvalitet.Inom SWEDOL är vi över 250 anställda och omsatte 720 Mkr under 2007.Swedol är sedan 2008-06-12 noterad på OMX Nordiska listan Stockholm.Till vårt huvudkontor i Tyresö söker vi en löneadministratör. Arbetsuppgifter: Swedols personalavdelning består av två personer som arbetar med administration av löner, du kommer att jobba med lönerapportering, rese- och traktamentsersättningar, utbetalningar och redovisning.Du ska också sköta allt förekommande rapportering till exempel försäkringskassan och pensionsprogram som företaget har. Arbetet innebär att man har en förmåga att arbeta självständigt och vara noggrann samt att man klarar av att arbeta tidvis under extra hög arbetsbelastning.Du kommer även få vara behjälplig med andra kontorsgöromål mellan löneperioderna.Kvalifikationer: Arbetet kräver att du har några års dokumenterad erfarenhet av löneadministration och har vana från Hogia Lön och Hogia Personal.