Löneadministratör till ett kundföretag i Solna

Arbetsbeskrivning

Löneadministratör till ett kundföretag i Solna Till vår kund i Solna söker vi en löneadministratör som självständigt ska administrera 270 löner i Hogia.Tjänsten ska tillsättas inom kort och löper tillsvidare med möjlighet till anställning hos vår kund.Arbetstiden är heltid. Du kommer att ingå i ekonomiteamet tillsammans med bolagets ekonomichef och ekonomiassistent. I arbetsuppgifterna ingår - Löneberedning och administration av ca 270 löner i Hogia - Hantering av reseräkningar och kostnadsutlägg - Administration av pensionsförsäkringar - Framtagning av statistik - både internt och till myndigheter - Beräkning av semesterlöneskuld månadsvis - Administration kring tidrapportering - Årsvisa avstämningar av lön och kontrolluppgifter - Administration av anställningsavtal, personalakter och övriga personalhandlingar Vi söker - Kunskap gällande tjänstemannaavtalet Almega-IT - Erfarenhet av Hogia Lön Plus är en merit - Vana vid att arbeta i Excel - Känsla för siffror - Grundläggande kunskaper i bokföring - Goda engelska kunskaper Som person ska du vara noggrann, ansvarstagande, engagerad och trivas med att ge god service. Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan! Resurs Bemanning AB är en av Sveriges ledande bemanningsföretag inom ekonomi, administration, försäljning och marknad.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.Resurs Bemanning AB ingår tillsammans med IT-Resurs i Resurs CNC AB (publ), en av Sveriges ledande bemanningskoncerner och är noterat på OMX First North.Samtliga bolag i koncernen är ISO-certifierade samt är auktoriserade Bemanningsföretag.Läs mer om oss på www.resursbemanning.se

Sammanfattning

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024