Löneadministratör till ett Löneteam i Lund

Löneadministratör till ett Löneteam i Lund

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med hela löneprocessen och ser utmaningar som något positivt och roligt? Då är detta ett intressant uppdrag för dig!



Var: Lund
När: Omgående
Anställningsform: Hyrrekrytering

Om vår kund

Vad jobbar företaget med?

Vår kund arbetar med att designa förpackningar och levererar dessa till deras kunder i högsta kvalitet. De är ett dotterbolag tillhörande en internationell koncern.

Den aktuella avdelningen är väldigt prestigelös och har en stark lagkänsla. De har för tillfället många administrativa och manuella uppgifter som de är under process för att utveckla och mordanisera.

De erbjuder dig

Vår kund erbjuder ett uppdrag med varierande uppgifter där du jobbar nära personen du rapporterar till. Det är ett öppet klimat och de uppmuntrar ärlighet och samarbete. Det är inte hela världen om något blir fel, säg till så löser teamet det tillsammans.



De erbjuder dig även

- Möjlighet till hemarbete 2 dagar i veckan
- Flextid att börja mellan kl 07:00 - 09:00




Om Rollen:

Vi söker dig som är prestigelös och öppensinnad så du trivs i teamet med likasinnade. Du gillar att samarbeta och hjälper gärna dina kollegor oavsett titel. Rollen som lönekonsult för detta uppdrag är varierande och vi ser därför att du är bekant med hela löneprocessen från "ax till limpa". Erfarenhet av systemen Agda, Visma Net och Excel är bra att ha för att komma in i arbetet så snabbt som möjligt.

Du kommer arbeta med ca 200 löner för 2 företag samt schemaläggning. Medarbetare samt chefer kan vända sig till dig för frågor och uppgifter.

Har du intresse och/eller erfarenhet av andra HR-lösningar och effektivisering så är det meriterande.



Arbetsuppgifter:

- Löneprocessen från insamling, bearbetning till lönekörning
- Intern och extern rapportering
- Skriva anställningsavtal
- Hantera fysiska underlag, posthantering, avprickning och arkivering
- Lägga scheman




Krav:

- Prestigelös
- Erfarenhet av Agda
- Kan be om hjälp om så behövs




Meriterande:

- Erfarenhet av effektivisering inom HR/Lön



Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.



Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Simone Husdal på simone@deltaconsulting.se eller 076-947 95 03.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2022
  • Ansök senast: 10 februari 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024