OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ?ja just det ?hjälp på jobbet.Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.Vi ses!För kunds räkning söker vi nu en duktig och driven löneadministratör.Företaget är verksamt i fastighetsbranschen och i samband med att man nu byter affärssystem (inkl.lön) söker man förstärka löneavdelningen. Arbetsuppgifter Du kommer tillsammans med dina kollegor ansvara för det dagliga arbetet på löneavdelningen.Lönekontoret administrerar 2500 löner varje månad, såväl på tjänstemanna- som kollektivsidan. Erfarenhet och Egenskaper Vi tror att du har minst 2 års erfarenhet av löneadministration.Som person är du noggrann, analytisk och engagerad.Kunskaper i SAP samt pensionsavgångar är meriterande men inget krav. Tjänsten är inledningsvis beräknad till 75% men kommer att övergå i heltid innan årsskiftet. Tillträde så snart som möjligt men senast den 1 november 2010. Skicka din ansökan redan idag via: http://helpatwork.se/displayjobs.aspx?hrl=2KV2cM0uY8zQinrealaCqksVcRQ==&Classifieldid=278 .