LÖNEADMINISTRATÖR TILL LIV IHOP AB STOCKHOLM

Arbetsbeskrivning

Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad löneadministratör som vill jobba med hela processen i en växande koncern? Då har vi tjänsten för dig!

Om företaget
I denna process samarbetar Resultat AB med Livihop AB som just nu söker en löneadministratör som kan vara med i företagets utvecklingen. Livihop är verksamma inom personlig assistans, de värdesätter relationerna mellan assistenten och uppdragsgivaren väldigt högt och deras syn på personlig assistans är att alla har rätt till ett bra liv. De är övertygade om att människor med engagerade assistenter får en bättre personlig assistans och därigenom en bättre livskvalité. Idag har Livihopkoncernen ca 1200 medarbetare fördelat på fem bolag, på ekonomiavdelningen är de i dagsläget 4 stycken.

Dina arbetsuppgifter
Som löneadministratör hos Livihop kommer du att vara en del av ekonomiavdelningen och självständigt ansvara för hela löneprocessen för koncernens tre bolag, flödet är ungefär 500 löner fördelat på två olika kolektivavtal där en stor del är timmanställda. I dina arbetsuppgifter ingår hela lönekedjan från beredning av löner till efterarbetet men även arbetsuppgifter som intyg, kontroller och sammanställning av rapporter och statisitk. Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat AB sköter rekryteringsprocessen och sedan kommer du att bli anställd av vår kund, Livihop AB.



Din profil
Livihop söker dig som har tidigare kunskaper inom löneadministration och arbetat i en liknande roll i minst två år. Vi tror även att du som söker den här tjänsten känner dig trygg i hela löneprocessen, från ax till limpa. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som gillar att arbeta i ett högt tempo, kan vara flexibel i ditt arbete och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. Du är givetvis noggrann och kvalitetsmedveten med ett strukturerat arbetssätt. Då rollen inkluderar många kontakter behöver du ha lätt för att kommunicera både skriftligen och muntligen, vara hjälpsam och ha förmåga att leverera god service på hög nivå. Självfallet hanterar du information och frågeställningar inom lön med hög integritet och gott omdöme. Det är meriterande om du har allmänna ekonomikunskaper med det är inget krav.

Framgångsfaktorer
- Social och lättsam
- Kommunikativ och serviceinriktad
- Meriterande med erfarenhet från Crona Lön

Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! För mer information om oss, följ oss gärna på: www.facebook.com/Resultatab och www.instagram.com/resultatab

Ansökan
START: Januari 2018
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Södermalm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Gabriella Olaison, 072 – 215 15 34
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 11- 30 - 2017

Är du intresserad av denna tjänst? Sök omgående då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Nilsson

Sara Lindgren

Fabian Berne

Frida Larsson Sivard
073-514 2212
Rebecca Jonas
073-6708850
Malin Thorstensson

Rebecca Jonas
073-670 88 50
Anders Hedman
070-970 1717
Anders Hedman

Malin Thorstensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RESULTAT AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 november 2017

Besöksadress

Sundbyberg
None

Postadress

Maria Bangata 4A
Stockholm, 11863

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024