OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
Visma AS är moderbolag i koncernen, som ägs av de globala investmentbolagen KKR och Hg Capital.
Koncernen har över 5 600 anställda, varav drygt 1 600 i Sverige. 2013 uppgick omsättningen till 6 500 miljoner norska kronor. Deras vision är att vara ledande i automatiseringen av affärsprocesser. För att åstadkomma detta följer de sin mission: att främja europeisk konkurrenskraft i skapandet av tillväxt och effektivisering. Deras kunder använder deras programvara, tjänster och kunskap för automatiseringen och hanteringen av affärsprocesser och Vismas mål är att vara de bästa på att ta hand om och utveckla kunder oavsett storlek.
Visma Services har drygt 400 anställda varav ca 130 inom affärsområdet lön och de har en tydlig målsättning att växa inom de närmsta åren.
Om jobbet:
Som löneadministratör hos Visma Service AB kommer du att arbeta på kontoret i Upplands Väsby och tillhöra en nordisk avdelning som består av 12 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
- Löneberedning
- Löneberäkning enligt lag och kollektivavtal
- Löpande vara support och svara på frågor från kunder
- Avstämningar inom lön
- Semesterhantering
- Pensionsfrågor
- Reseräkningar och traktamente
Möjligheter
Visma är ett företag med stadig tillväxt och som hela tiden utvecklas. Du kommer tillsammans med erfarna och engagerade kollegor att driva verksamheten framåt. Flexibilitet är ett ledord och Visma är ett företag som ger dig goda möjligheter för att få utvecklas och få interna utbildningar.
Krav
Vi söker dig som tycker om att vara på en arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Du har högt servicetänk och du är noggrann och ansvarsfull samt kan vara väldigt flexibel i ditt arbete. Vidare har du gymnasial utbildning samt några års relevant arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en utbildning inom lön. På denna avdelning arbetar man i systemet Agda och vi ser därför gärna att du har erfarenhet av detta samt känner dig bekväm i officepaketet. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetet är på heltid under kontorstider med möjlighet till flex. Du kommer vara anställd som konsult av Hero och för rätt person finns stora möjligheter till överrekrytering av kund. Tillträde kommer att ske så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08-684 252 32
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=430
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230