OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar.Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag.Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, IT och marknad/sälj.Arbetsuppgifter Vår kund är ett av världens ledande hiss- och rulltrappsföretag med omkring 800 sevicecenter i mer än 50 länder.Företaget är känd för sin höga servicegrad och sin innovativa produktutvckling. Din uppgift blir att tillsammans med ytterligare en löneadministratör ska ta hand om de 475 anställdas löner.I arbetsuppgifterna ingår även att ansvara för avtalsområden så som kollektivavtal och dylikt.För rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter inom företaget.Kvalifikationer Du ska ha minst 1-2 års erfarenhet av personal och löneadministration.Grundläggande kravet är att du behärskar officepaketet väl och är van att hantera datorer.Du bör även ha vanan att arbeta i ekonomi/personalsytem.Meriterande är om du behärskar SAP R/3. Du ska vara en teamplayer och kunna "kavla upp armarna" om och när det behövs.Du kommer att arbeta i fina lokaler strax norr om stan.Att du är social och bidrar till gruppens gemenskap och utveckling tror vi är en självklarhet.Tveka inte med att skicka in din ansökan eftersom tjänsten kommer att tillsättas snarast och intervjuer sker fortlöpande. Lön: Beroende på erfarenhet Omfattning: Heltid, tillsvidare med möjlighet till fastanställning.