Löneadministratör, Uthyrningsuppdrag; AVANZERA;

Arbetsbeskrivning

Antal platser: 1 Inför uthyrningsuppdrag söker vi löneadministratör. Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet inom löneadministration. Du har både praktisk erfarenhet och teoretisk kunskap inom löneadministration.Du är van vid att arbeta med löner, reseräkningar, försäkringar, pensioner, skatteberäkning, statistik etc.Du har även god kunskap om arbetsrättsliga frågor samt är van att tolka lagar och avtal. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har mycket goda datakunskaper i bl.a. MS-Office.Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika lönesystem. Inför uppdrag kan det bli aktuellt med tillträde per omgående och information gällande din tillgänglighet och flexibilitet är därför viktigt för oss.Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi behandlar ansökningshandlingarna löpande så ansök omgående.Lycka till! Märk din ansökan Löneadministratör Avanzera Bemanning. Om Avanzera Bemanning Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 februari 2010
  • Ansök senast: 11 mars 2010

Liknande jobb

Löneadministratör

20 augusti 2010

Löneadministratör

23 augusti 2010

Löneadministratör med goda IT kunskaper

28 april 2010