Löneadministratör/Ekonomiassistent till IFK Norrköping

Löneadministratör/Ekonomiassistent till IFK Norrköping

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

IFK Norrköping är en av Sveriges mest anrika fotbollsklubbar och ett av Norrköping och regionens starkaste varumärken med rötter i en stolt historia och med en stark vision inför framtiden.

Visionen om Norrköping är att det ska vara en attraktiv stad att besöka, bo och verka i. IFK Norrköpings vision är att vara ett etablerat topplag i Allsvenskan och därmed stärka sin position som folkets och näringslivets fotbollslag i regionen.

Idag består IFK Norrköping av en koncern med flera kommersiella bolag som bedriver verksamheter inom fastighet, restaurang, entreprenad och friskvård. Koncernen visar stark tillväxt och har en omsättning på ca 160 Mkr som sysselsätter 85 heltidsanställda och cirka 300 timanställda medarbetare.

IFK Norrköpings affärsidé är att med attraktiv fotboll som grund erbjuda upplevelser i form av glädje, gemenskap och trygghet och vara en naturlig mötesplats för människor och företag i regionen.

IFK Norrköping och koncernen är och söker nu en löneadministratör som också kommer att arbeta med ekonomiadministration.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Du kommer att vara den person på ekonomiavdelningen som ansvarar för löneadministrationen. Det är en omväxlande och utmanade arbetsuppgift med mer än 300 personer inom olika kategorier på lönelistan under högsäsong.

Uppdraget är kvalificerat där det krävs kunskap i detaljer, statistik och rapporter. Därför är det meriterande om kan uppvisa dokumenterad erfarenhet.

Det är en utvecklande tjänst där du får vara med i helheten. Tjänsten innehåller även arbetsuppgifter såsom fakturering, löpande bokföring och leverantörsfakturahantering. Du kommer att vara engagerad i verksamheten och helheten.

Din profil

Vi ser gärna att du har en utbildning in om löneadministration t ex YH. Du har vana att arbeta med datorer och affärssystem. Du kan kommunicera både på svenska och engelska.

Erfarenheter av liknande arbete är meriterande men viktigare är din attityd och vilja att lära och ta till dig ny kunskap. Som person är du flexibel och kan arbeta självständigt och i team.

Vid en eventuell intervju kommer vi att fästa stor vikt kompetenser som service, planering, anpassning, initiativtagande och problemlösning.

Ansök redan idag!

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Peter Ardenfors och nås på 0727-443495 eller på peter.ardenfors@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024