OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Vi söker för kunds räkning: LÖNEADMINISTRATÖRER MED UPPDATERAD ERFARENHET Vår kund som är verksamt inom vårdsektorn behöver tillfällig förstärkning vid en sjukskrivning, med start omgående.Tjänsten är en deltid på mellan 50-60%.Vi söker Dig som: - Har erfarenhet från affärssystemet HR+, eller motsvarande lönesystem.- Har minst ett års erfarenhet av löneadministration eller anpassad utbildning - Är en god administratör och som har god telefonvana - Behärskar Officepaketet och är orädd för att lära Dig nya system och rutiner - Är uppdaterad på avtal kring löneadministration - Är serviceinriktad och kan arbeta självständigt - Är driven och öppen - Kan börja from v.45 Skicka din ansökan till: e-post.Tel.