OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Delehag Partner AB erbjuder sedan starten -02, tjänster inom Ekonomi, Administration och Personal.Vi arbetar med rekrytering, bemanning och redovisning.Vi utför våra tjänster på plats ute hos våra kunder samt i våra egna lokaler.Våra kunder finns representerade inom de flesta branscher. Vi söker nu en löneadministratör/redovisningsassistent för en rekrytering till ett trevligt expansivt företag i Kista.Arbetsuppgifter: Registrering, hantering av reseräkningar, administrera förmåner, personaldatorer, personlköp mm. Lönearbetet uppgår i dagsläget till ca.en vecka/månaden.resterande tid kommer du att arbeta med löpande redovisning.Kvalifikationer: Vi vill att du skall ha minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium samt några års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du måste vara strukturerad, noggrann, ha lätt för att överblicka och se helheten.Eftersom du arbetar med löner måste du ha förmåga att hantera konfidentiell information.Du måste kunna arbeta både självständigt och i team.Du har god svenska och engelska i tal och skrift samt tidigare kunskaper i något större lönesystem.Tjänsten skall tillsättas snarast möjligt.OBS!