Löneadminstratör

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en löneassistent för bemanning from nu fram till 31/1 -2008 med möjlighet till förlägning för rätt person. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av administration av löner. Kvalifikationer: Vi söker en person med gedigen erfarenhet från arbete med löner. Gärna med Kontek Lön.Du har mycket god datorvana! Personliga kvalifikationer: Du är en noggrann, effektiv och serviceminded person. Vi går igenom ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 november 2007
  • Ansök senast: 15 december 2007

Liknande jobb


Hemförsäljare

12 juni 2008

Hemförsäljare

12 juni 2008

13 juni 2008