Löneansvarig till Nåiden

Arbetsbeskrivning

Kom och var med när Nåiden Bygg växer ytterligare, vi ökar och behöver bli fler så därav söker vi nu en löneansvarig till huvudkontoret i Luleå.

I denna rekrytering samarbetar Nåiden med Ghost Competence.
All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.

Information om tjänsten
Är du en erfaren löneadministratör och redo för nästa steg i karriären i en roll med helhetsansvar? Då kan du bli vår nästa kollega!

I rollen som löneansvarig kommer du att ansvara för lönehanteringen för våra medarbetare inom koncernen som består av ca 290 st medarbetare. Du kommer ha en central roll i företaget och ha kontakt med många olika avdelningar och funktioner. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att du har ansvar för hela lönekörningsprocessen samt lönesystemet, hantering av tidsavvikelser och utlägg från affärssystem, registrering av nyanställningar och avslut av medarbetare. Det innebär också rapporteringar till olika myndigheter, bistå medarbetare och chefer samt andra supportfunktioner i olika lönerelaterade frågor, framtagande av intyg/statistik, semesterskuldlistor m.m. Tjänsten är placerad i Luleå och du ingår i ekonomiavdelningen.

I rollen får du möjlighet att förbättra, utforma och effektivisera lönefunktionen. Om du brinner för service och lönefrågor tror vi att det här är nästa steg i din karriär!



Information om kundföretaget

Nåiden Bygg ett privatägt norrbottniskt företag som verkar inom bygg- och anläggningssektorn med verksamhet från Sundsvall till Kiruna, bolaget har en omsättning på 1,3 miljader kr och har ca 290 anställda. Företaget bygger framgångarna på en effektiv och yrkesskicklig organisation som tar ansvar och bygger förtroenden i alla led. Det ger kunder ett väl utfört arbete till marknadsanpassade priser.



Vi söker dig som
har minst 3 års erfarenhet av lönearbete och meriterande är om du har kännedom om kollektivavtalet inom byggnads. Som person är du serviceinriktad och positiv. Du är självgående och har en god förmåga att samarbeta med andra i organisationen. Du är bra på att organisera ditt arbete och är mycket strukturerad och noggrann. Vi ser även att du är flexibel och klarar av att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.

Har du även erfarenhet av bokföringskunskaper så har du möjlighet att även hjälpa till med det inom de olika dotterbolagen hos Nåiden.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser fram emot din ansökan!

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare
ORT: Luleå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2020-07-31
KONTAKT: Maria Lundgren

Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet".
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Lundgren, maria@ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024