OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en flexibel roll i en organisation där ingenting är omöjligt och vill arbeta från ax till limpa inom lön? Sök tjänsten redan i dag!
Om kunden:
För vår kund Nidab Produktion ABs räkning söker vi nu en löneansvarig till deras kontor i Alviks Strand, Stockholm. Nidab Produktion AB grundades 2003 och är ett internationellt serviceföretag inom offshore och maritim verksamhet. Deras kunder är ofta globala företag som verkar inom olja & gas alternativt tung industri. Nidab Produktion AB verkar ofta som en del i dessa projekt, antingen som entreprenör eller med bemanningslösningar. Nidab Produktion AB har kontor i Sverige, Norge och Rumänien och kontoren samarbetar i projekten samt ger helhetslösningar åt sina kunder.
Om tjänsten:
Som löneansvarig på Nidab Produktion AB kommer du att självständigt ansvara för hela löneprocessen, från tidrapportering till utbetalning av löner, både till interna medarbetare samt till anställda som arbetar ute hos kund. Du kommer även att stötta det rumänska kontoret gällande lönefrågor samt ha telefon- och mailkontakt med anställda gällande lönefrågor. I rollen så ingår även kontakt med myndigheter, främst i Sverige och Norge, och hantering av reseräkningar, arbetsgivarintyg, pension- och övriga försäkringar. Ytterligare arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är att hantera in- och utgående fakturering, bokföringsunderlag samt årsskiftesrutiner. Tidrapportering, fakturering och lönekörningar sker i affärssystemet Mamut.
Möjligheter:
Nu har du möjlighet att arbeta i en roll där du får ett helhetsansvar över löneprocessen samt möjlighet att utveckla nya rutiner och arbetssätt. Du kommer in i en liten organisation med en familjär och positiv stämning samtidigt som du får arbeta i en spännande och internationell bransch.
Krav:
Vi söker dig med minst 1 års arbetslivserfarenhet från en bred roll inom lönehantering samt med en god förståelse för hela ekonomiflödet. Meriterande är om du har eftergymnasial utbildning inom relevant område och erfarenhet av att arbeta med löner för kollektivanställda. Då du kommer att ha kontinuerlig kontakt med kollegor i andra länder så ska du även hantera det engelska språket, i tal och skrift, på god nivå. Vi söker dig som är självgående och trygg i en roll som löneansvarig samt har ett noggrant arbetssätt. Du bör trivas i en flexibel organisation samt ha en positiv inställning och ett engagemang till nya utmaningar.
Tillträde, omfattning och anställning:
Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag, vilket innebär att du initialt anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund med mål att överrekryteras. Tjänsten föreligger under kontorstider, heltid, med önskemål om start i december.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på tele 08-684 25 234 eller rekrytering@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!
Kolla gärna in vår sida på Facebook för ytterligare jobbuppdateringar och för mer information om oss via https://www.facebook.com/Hero-194458207577/?ref=aymt_homepage_panel
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230