Löneassisten/Receptionist

Arbetsbeskrivning

LÖNEASSISTENT/RECEPTIONIST

Till en av våra kunder strax utanför Hässleholm söker vi nu en flexibel löneassistent/receptionist. Vi söker dig som är tillgänglig omgående och som har kunskaper inom AGDA lönesystem.

DINA ARBETSUPPGIFTER

I den här rollen kommer du att vara en viktig resurs för ditt team som alla hjälps åt att bemanna reception i kombination med att stötta upp inom olika lönerelaterade arbetsuppgifter. Du kommer att vara bolagets ansikte utåt när du tar emot besökare och besvarar telefon. Till en början är detta behov tillfälligt för att komma in och avlasta men det finns goda förutsättningar till att det kan komma att bli ett långsiktigt behov.

DIN PROFIL

För att vara aktuell krävs det att du tidigare har arbetet med AGDA lönesystem och har grundläggande kunskap inom löneadministration. Du är van vid att arbeta med dator och telefon som dina främsta arbetsredskap samt känner dig bekväm med att sätta dig in i nya system. För tjänsten krävs det också mycket goda kunskaper inom det svenska och engelska språket.

Din personlighet är av största vikt för oss! Vi söker en serviceinriktad person som trivs i en varierande roll. Du är en positiv person som välkomnar besökare och hjälper dom vidare på ett professionellt och trevligt sätt. För att lyckas väl krävs det att du är en organiserad och strukturerad person som tar eget ansvar för sina arbetsuppgifter. Det är viktigt för oss att du som person har lätt för att samarbeta och bidra till den gemenskap som finns i teamet.

ÖVRIGT

Placeringsort: Sösdala

Arbetstid: 100%, mån-fre ca 07:45-16:45

Varaktighet: tillfälligt med möjlighet till långsiktigt behov

Lön: enligt överenskommelse

För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbeta hos vår kund i Sösdala. Vi kommer att arbeta med löpnade urval. Låter denna tjänst intressant? Tveka inte att söka via vår hemsida redan idag: www.maxkompetens.se. Ansökningar via e-post mottages inte pga GDPR.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Payroll administrator/ Löneadministratör

Payroll administrator/ Löneadministratör

21 januari 2022

21 januari 2022

Lönekonsult

Lönekonsult

21 januari 2022