Löneassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker Dig som är intresserad av att arbeta med personaladministrativa frågor. Du kommer att arbeta med löneutbetalningar, pensioner, tolkning av lagar och avtal, personalredovisning mm. Personal- och löneenheten fungerar även som stöd till förvaltningarna i deras löpande personalarbete. Kvalifikationer Gymnasieexamen med ekonomisk inriktning och/eller erfarenheter av arbete med löner, eller annat som vi bedömer likvärdigt. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss och därför söker vi Dig som är noggrann, flexibel och kan arbeta både självständigt och i grupp. Din sociala kompetens är betydelsefull då du har många kontakter både internt och externt. God erfarenhet av förekommande dataprogram är en merit. Tjänsten är heltid Tillträde snarast

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KOMMUNKONTOR
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 april 2009
  • Ansök senast: 7 maj 2009

Liknande jobb


Löneassistent

22 april 2010

LÖNEASSISTENT

30 mars 2020

Erfaren Löneadministratör

21 juli 2010

20 juli 2010