Löneassistent/pensionshandläggare

Arbetsbeskrivning

Vi är ett team om fyra personer som ansvarar för kommunens lönehantering. Nu ska en av oss gå vidare i sin yrkeskarriär så vi söker därför hennes efterträdare. Vi arbetar i lönesystemet Personec, vilket vi driftar lokalt. Arbetsuppgifter * Löneadministration * Pensionshandläggning * Delat systemansvar för lönesystemet. * Försäkringsinformation * Interna utbildningar i lönefrågor * Statistik m.m. Vi tror att du har * Erfarenhet som lönehandläggare * Erfarenhet från pensionsfrågor * Vana vid kommunala avtal * Gymnasial utbildning Vem är du? * Du har ett tydligt servicefokus i ditt arbetssätt * Du har förmåga att hålla många saker igång samtidigt * Du har lätt för att samarbeta.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Götene Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 februari 2008
  • Ansök senast: 10 mars 2008

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024