Lönekonsult

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Vi på Azets erbjuder dig en utvecklande roll inom lön med fullt kundfokus där du blir en del av ett team med hög team spirit och en engagerad chef! Här ansvarar du för dina egna kunder där du säkerställer en proaktiv och lönsam leverans genom att arbeta utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system.

Vi är ett modernt, väletablerat outsourcingföretag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder och det gillar du, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst. På Azets ser vi till att du får en bra arbetsmiljö i hemmet såväl som på kontoret. För denna roll kommer du att tillhöra Rotebro kontoret.

I rollen har du stora utvecklingsmöjligheter genom variation av kunder och olika situationer som kan uppstå och ska hanteras. Genom vår strävan att hela tiden ligga steget före och genom samarbetet med kompetenta och trevliga kollegor växer du ständigt i din roll.

Vi söker dig med:

YH utbildning inom lön
Minst 2 års självständigt lönearbete, gärna från outsourcingbranschen
Erfarenhet från lönesystemet Agda
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal o skrift
Kunskaper i Excel
Arbetet innefattar:

Lönehantering
Kunddialog
Rådgivning
Felsökningar
Anpassningar i lönesystem utifrån lag- och kollektivavtalsändringar
För att trivas hos oss tror vi att du är en driven person som gillar förändringar såsom automatisering, digitalisering. Du har en naturlig proaktiv approach och strävar efter förbättring och effektivisering av processer och rutiner både hos kunder och internt. Du bör även gilla att jobba i team och lära av andra samtidigt som du på ett pedagogiskt sätt kan stötta och lära andra kollegor.

Låter det spännande? Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!
Sista ansökningsdag är 2021-08-30

Har du frågor om jobbet kontakta rekryterande chef Marina Dahlgren på  marina.dahlgren@azets.com  eller HR jamila.khan@azets.com

Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt.

Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress  unionenklubben.azets@gmail.com

 

Lönekonsult, löneadministratör, lönespecialist, löneassistent, lön, lönekoordinator, payroll, konsult

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2021
  • Ansök senast: 28 oktober 2021

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Interimskonsulter inom Lön

Interimskonsulter inom Lön

13 april 2024

12 april 2024

Senior lönekonsult till Nobeli Business Support

Senior lönekonsult till Nobeli Business Support

12 april 2024