Lönekonsult

Arbetsbeskrivning

Våra 2 800 medarbetare stöttar och förenklar verksamheten för våra 22 000 kunder. Vi är specialister på att lösa våra kunders verksamhetskritiska uppgifter, som ekonomi, lön och HR, så kunderna kan koncentrera sig på sina kärnverksamheter.

Tidigare hette vi Visma Services, men sedan vi separerade från Visma i december 2016 heter vi Azets Insight. Vi är dock fortfarande den ledande leverantören av ekonomi- och lönetjänster i Norden.

På Azets kombinerar vi erfarenhet och expertis med moderna digitala lösningar. Med modern teknologi och expertrådgivning hjälper vi våra kunder att omvandla data till värdefulla insikter, arbeta smartare och fatta mer lönsamma beslut.

Drivs du av kundnöjdhet och service?

Vi är ett modernt företag som ser värdet i att leda sig själv och kunna prioritera det viktigaste först. Vi arbetar digitaliserat och har även ett nära samarbete med våra kollegor i Rumänien som avlastar dig i det administrativa arbetet. Som lönekonsult hos oss har du helhetsansvaret för dina kunder men som en del av teamet finns du alltid där för att stötta och hjälpa dina kollegor. Du deltar även i kundmöten, har kontakt med kundernas anställda och strävar efter att utveckla leveransen och kundrelationen. På Azets får du möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, lönehantering, rådgivning och service!

Vi är ett glatt gäng som stöttar varandra under våra arbetstoppar och drivs av att ge den bästa servicen! Du som medarbetare på Azets har tillgång till flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och massage på kontoret. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. Vi kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.

Du kommer att få:

Svara på frågor från dina kunder och deras anställda, både lön och HR relaterade frågor
Kundansvar för dina kunder, vilket innebär kontinuerlig dialog och att delta på möten
Arbeta konsultativt och rådgivande, både till kund men även till dina kollegor
Ansvara och genomföra lönekörningen för dina kunder
Hantera tolkning av kollektivavtal, personalpolicys och hantera reseräkningar mm
Arbeta aktivt för att vidareutveckla vårt sätt att arbeta och vi är nyfikna på din input
Aktivt bidra till Azets strategi
Vem är du?

Vi ser att du har ett par års erfarenhet av lönehantering. Vi kommer att kunna utmana dig på din nivå! Du har en god ansvarskänsla och vilja att alltid ge den bästa servicen. Till den här rollen behöver vi dig som självständigt kan jobba i Hogia Lön Plus och tycker om att arbeta i team. Självklart kan du svenska och engelska flytande i både tal och skrift.

Intresserad?
Skicka in ditt CV samt varför du vill jobba hos oss.

Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Alexandra Hallén på alexandra.hallen@azets.com. Intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan. Dock senast 2019-08-15 vill vi ha in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 11 juli 2019

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024